Ψηφιακή Απόδοση: Το BMW M5 Touring Αποτίει Φόρο Τιμής στο Κλασικό E34 με Ανανεωμένη Εμφάνιση

Ψηφιακή Απόδοση: Το BMW M5 Touring Αποτίει Φόρο Τιμής στο Κλασικό E34 με Ανανεωμένη Εμφάνιση

13 Μαΐου 2025 Off By Ολυμπία Μοσχονά

Το σημερινό BMW M5 G90, με την αμφιλεγόμενη σχεδίαση και το μεγάλο βάρος του, απέχει αρκετά από την αγνότητα και το δυναμισμό που χαρακτήριζαν τις πρώτες γενιές του M5, από το μακρινό 1984. Στην ιστορία του μοντέλου έχουν υπάρξει επτά γενιές, οι περισσότερες από τις οποίες γνώρισαν σημαντική εμπορική και κριτική επιτυχία, αποτελώντας σημείο αναφοράς στην κατηγορία των σπορ σεντάν.

Η τελευταία γενιά φέρνει μαζί της μια σημαντική καινοτομία: το πρώτο M5 με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το SUV XM, ένα μοντέλο που δεν απέσπασε θετικές κριτικές, αλλά συνδυάζει έναν V8 twin-turbo 4,4 λίτρων με ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας συνολικά 717 ίππους και 1.000 Nm ροπής.

Ωστόσο, παρά την ισχύ του, το νέο M5 είναι και το βαρύτερο όλων των εποχών, με βάρος που ξεπερνά τους 2.400 κιλά – αρκετό για να χαρακτηριστεί από επικριτές ως «τρένο εμπορευμάτων». Η εξωτερική του εμφάνιση επίσης διχάζει, καθώς η BMW επέλεξε μια συντηρητική προσέγγιση βασισμένη στη σειρά 5, την ώρα που άλλα μοντέλα της εταιρείας ακολουθούν πιο ριζοσπαστικές σχεδιαστικές τάσεις.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η BMW εργάζεται ήδη πάνω στην ανανέωση μέσης ζωής (LCI – Life Cycle Impulse) της σειράς 5. Και όπως είναι φυσικό, η M5 βρίσκεται ξανά στο επίκεντρο των ψηφιακών καλλιτεχνών και δημιουργών CGI που ειδικεύονται σε εικονικές αποδόσεις αυτοκινήτων.

Ένας από αυτούς είναι ο Nikita Chuicko, γνωστός στα κοινωνικά δίκτυα ως kelsonik, ο οποίος αποφάσισε να επιστρέψει με μια νέα απόδοση του BMW M5 Touring G99. Στόχος του ήταν να συνδυάσει το σύγχρονο με το κλασικό, εμπνεόμενος από το M5 E34 της περιόδου 1988-1995 – την πρώτη έκδοση της πεντάθυρης estate εκδοχής του μοντέλου.

Αυτή τη φορά, ο ψηφιακός δημιουργός αφήνει στην άκρη τις αλλαγές που σχεδιάζει η BMW για τη μελλοντική Neue Klasse και επιλέγει μια πιο διακριτική αλλά ταυτόχρονα ριζοσπαστική προσέγγιση. Η νέα του απόδοση περιλαμβάνει εμπρός προφυλακτήρα με έντονη κάθετη γραμμή και τα χαρακτηριστικά διπλά φώτα, τα οποία πλέον έχουν τετραγωνισμένο σχήμα και πλαισιώνονται από LED φώτα ημέρας σε σχήμα U – μια σύγχρονη ερμηνεία του εμβληματικού σχεδιασμού του E34.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ίδιος δημιουργός είχε στο παρελθόν πειραματιστεί με ψηφιακές παραλλαγές του M5, προσθέτοντας μεγαλύτερες ζάντες και διαφορετικά LED φώτα ημέρας. Τώρα όμως φαίνεται να επιδιώκει κάτι βαθύτερο: μια σύνδεση με το παρελθόν, διατηρώντας παράλληλα τη σχεδιαστική ταυτότητα του μέλλοντος.

Το ερώτημα παραμένει: θα προτιμούσατε την υπάρχουσα έκδοση του BMW M5 Touring G99, τη μελλοντική ανανεωμένη με επιρροές από την Neue Klasse ή αυτή την τολμηρή, ρετρό-μοντέρνα εκδοχή που συνδυάζει την παράδοση με τη φαντασία;